[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Utflykt!

Publicerad 2016-05-25 07:05:05 i Marbella, barnen, om mej,

Idag ska barnen på utflykt med skolan så igår efter skolan åkte jag och pojkarna och tog en fika på fresh food café och sedan gick vi in på mercandona för att handla hem vad dom ville ha med sig i sin matsäck idag.
Dom bestämde att dom ville ha pasta med skinka och salami och paprika!

Hade en så mysig eftermiddag med dom igår, efter vi hade handlat åkte vi hem och slängde på oss badkläderna och gick ner till den "stora" poolen på vårat område. Dom hade så kul, badade och sprang runt och lekte och jag fick lite tid att ligga och sola.
Gick upp från poolen vid 18 tiden och gjorde iordning middag och sen hjälpte Nathan mig att göra iordning deras lunch lådor. 
Mina härliga killar ❤️ 
I helgen är vi bjudna på två kalas, på lördag ska vi till ägaren av barber clubs dotters födelsedagskalas och på söndag är vi bjudna på S från Fsk kalas.

Blir en kul helg för både oss och barnen!

Fika gigantisk cookie igår !

Lille mannen skulle ha smoothie och cupcake!

Nathan chillar vid poolen.


Wille i barnpoolen.

Puss på er!
// Sanna 

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2016-05-25 10:58:53

Hahahaha, Ja, det var ingen liten kaka! :-D
Förstår att ni hade en underbar och rolig dag i poolen.
Måste fråga ... får ni ha luftmadrasser/djur i era pooler?

Ha en bra Onsdag. :-)

Svar: Det tror jag att vi får :) har inte frågat men kan inte tänka mej annat! Detsamma :)
Sanna Wright

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela