[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Besökare, skolavslutnings fix och annat..

Publicerad 2016-06-13 11:02:25 i Marbella, barnen, om mej,

Här är varmt idag och varningar utfärdade för extremt högs temperaturer ( upp till 37 i skuggan!) .

Ikväll kommer min kusin H, innan dess ska jag hinna med en hel del för imorgon är det skolavslutning för pojkarna. Tårta ska fixas, slipsar ska köpas och en hel drös med andra saker oxå för den delen. 

Barnen har pool party i skolan idag så då var väldigt peppade imorse, vilken dröm att få gå på en skola som deras alltså.

William den envisa, lilla stora killen visade oss alla att han med minsann kan simma igår, inte lika stadig som brorsan men simmade det gjorde han! Lilla gulliga hjärtat ❤️ 

Nu ska jag sätta fart här hemma, måste komma ihåg att köpa vattenfast mascara tills imorgon oxå. Lär ju gråta en skvätt.. 

Underbara lilla W.


Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2016-06-14 13:06:31

Hej! Jag jag läst din blogg ett tag och jag gillar verkligen att läsa den. Jag drömmer mig bort och jag förbereder mig mentalt inför våran flytt till Marbella. Jag, min man och våra två barn flyttar ner om några månader och vi har även bestämt att dom oxå ska gå i svenska skolan. Det verkar vara en toppen skola! Skulle du kunna berätta lite om hur det känns att bo där nere nu efter att ha bott i Sverige?

Svar: Ni gör verkligen rätt, det är en underbar skola! Alla är så bra kompisar och alla är väldigt öppna mot varandra.. Jag älskar Spanien och kommer aldrig i livet flytta tillbaka till Sverige 😜
Sanna Wright

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela