[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Fest på ocean club, flytt, fika och annat

Publicerad 2016-06-07 19:29:28 i Marbella, barnen, om mej,

Nu är det mycket på gång här igen.
En flytt står för dörren, men eftersom inte papprena är färdigskrivna än så berättar jag inte mer än så just nu.
I lördags spenderade vi hela dagen el ancla Beach, fantastisk dag bara jag, Marcus och barnen. Jätte mysig besch club i SAN pedro med en jätte stor saltvatten pool, barnpool och lekhörna i skuggan för barnen. Helt underbart, pris nivå - medium.

I söndags var det dax för Jons kalas på ocean club, där hade det inte snålats in på varken mat eller dryck. Prisnivå- mer än jag någonsin har råd med! ( tur man inte behövde betala 😜) 
Helt enkelt några fantastiska dagar, bilder säger mer än mina ord ⬇️
El ancla

El ancla eller ska vi kalla det paradiset?

Lunch på el ancla

Mitt hår i söndags.

Ready to roll.

En av vodka flaskorna i söndags ( det fanns typ 5!!)

Lite annat smått och gott..

Söndags..

Sköna tjejer och jag 

Folk på kalaset..

Me and My Love 

Avslutar med bild på Nathan från i måndags 💕

Puss på er!
// Sanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela