[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Hus & kalas

Publicerad 2016-06-12 08:15:15 i Marbella, barnen, om mej,

Nu har vi skrivit kontrakt på en ny bostad, 31:a juli går flyttlasset!
Den nya bostaden ligger i centrala san pedro, 4 sovrum, trädgård, pool och lägre hyra än vad vi har nu. Kunde inte tacka nej till den möjligheten. Ska bli skönt med trädgård för pojkarna och det ska bli skönt att bo typ 2 minuters gångväg från lekplatser, restauranger och affärer. Efter denna flytten blir det ingen mer flytt förens vi köper något eget i alla fall, det lovar jag mig själv här och nu! 

Igår var vi på kalas igen, denna gången var det M & J som hade kalas, dom är inte syskon men hade kalas ihop hemma hos M. Fantastiskt fint bodde dom, bara typ 50 meter från stranden.
Riktigt härlig dag.

Idag blir det lunch med svärisarna och sedan mest troligt vidare till stranden.

Kalaset igår! 

Så himla mysigt!

Redo för kalas! 

Puss på er!
// Sanna 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2016-06-25 14:01:25

Så fint!

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-28 00:55:03

Hej jag och min son (2år) ska på semester till marbella och jag försöker få fram vad blöjor kostar på ett ungefär. Ser att din blogg handlar om familjelivet så jag sänder mitt hopp till dig då jag inte lyckats få fram de uppgifter jag söker på annat sätt. Tack på förhand:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-28 00:55:05

Hej jag och min son (2år) ska på semester till marbella och jag försöker få fram vad blöjor kostar på ett ungefär. Ser att din blogg handlar om familjelivet så jag sänder mitt hopp till dig då jag inte lyckats få fram de uppgifter jag söker på annat sätt. Tack på förhand:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-28 00:55:07

Hej jag och min son (2år) ska på semester till marbella och jag försöker få fram vad blöjor kostar på ett ungefär. Ser att din blogg handlar om familjelivet så jag sänder mitt hopp till dig då jag inte lyckats få fram de uppgifter jag söker på annat sätt. Tack på förhand:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-28 00:55:07

Hej jag och min son (2år) ska på semester till marbella och jag försöker få fram vad blöjor kostar på ett ungefär. Ser att din blogg handlar om familjelivet så jag sänder mitt hopp till dig då jag inte lyckats få fram de uppgifter jag söker på annat sätt. Tack på förhand:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela