[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Nathan

Publicerad 2016-06-10 20:56:20 i barnen, om mej,

Idag vill jag skriva ett litet inlägg om min äldsta son Nathan.
Älskade fina Nathan, han är 5 år, fyller 6 år i november och börjar i F-klassen i höst. 
Idag simmade han själv i den stora poolen för första gången och lyckan och självsäkerheten som lyste i hans ögon när han insåg att han faktiskt kunde simma vill jag minnas för alltid. Så stolt över sig själv, det finns inget bättre för mej än att se att mina barn känner sig nöjda med sig själva. 
Nathan växer så otroligt fort nu, han lyssnar, han pratar, han förstår, han lär sig nya saker hela tiden. 
Han är en så otroligt snäll och fin kille och jag är så stolt över att vara hans mamma och jag hoppas och önskar varje dag att han får fortsätta vara denna underbara killen i resten av hans liv.
Jag älskar dig Nathan ❤️ 
N
A
T
H
A

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-10 22:33:44

Underbart blir så glad när jag läser detta. Fina Nathan 💕💕💕

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-10 22:33:45

Underbart blir så glad när jag läser detta. Fina Nathan 💕💕💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela