[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Feber & fullmåne

Publicerad 2016-05-19 08:51:48 i Marbella, barnen, om mej,

Haft feber i natt och så en stor fullmåne på det och som toppen på isberget, våran gardin i sovrummet är trasig så det går inte att dra för den.. Med andra ord så har jag inte sovit särskilt bra inatt! 

Som tur är har dom riktigt bra preparat mot förkylningar här i Spanien så efter en av deras pulverpåsar så hoppas jag må bättre. 

Igår var vi i alla fall iväg på ridskolan på eftermiddagen, William är så duktig nu och igår körde han lite cowboy stil och skulle promt trava runt med enbart en hand hållandes i tyglarna. Hihi.

Idag ska jag försöka vila upp mig för imorgon åker jag till Gibraltar med svärmor. 

Nathan utanför skolan igår när vi skulle hämta Wille. 

Willes ridskola, pony club villacana. 

Wille red på espe igår ❤️

Puss på er!
// Sanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela