[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Helgen som var..

Publicerad 2016-05-24 08:01:08 i Marbella, barnen, om mej,

Äntligen idag vaknade jag och kände att min förkylning i princip är helt borta! Yey! 
Helgen var fullspäckad, i fredags var jag i Gibraltar en sväng med svärmor, var bara snabbt inne på morrisons och handlade lite.
I lördags var det dagen D för mamma utekvällen men innan det spenderade vi några timmar ihop med M & P och deras barn på stranden.
Kvällen med mammorna var jätte kul, vi åt på Uni, en japansk restaurang på puente Romano och sen gick vi vidare till nattklubben la suite och dansade lite!
I söndags var det dax för stort barnkalas, M & O fyllde år, dom hade bjudit alla barn på fsk, F-klassen och 1:an på sitt kalas, dom bor på ridklubben som William rider på. Helt fantastiskt kalas, massa god mat, studsmatta, indian tält, kaniner, hönor, grisar och ponnysar! En riktig toppen dag! 

Nu dax att göra oss iordning och åka till Fsk! 

Stranden i lördags.

Jag innan utgång i lördags.

Ett gäng mammor!

På kalas i söndags

Barn på kalas 

Puss på er! 
// Sanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela