[Sanna i Marbella]

Familjelivet på vackra solkusten.

Snälla låt solen komma imorgon!

Publicerad 2016-05-12 19:40:16 i Marbella, barnen, om mej,

Jag står inte ute med mer regn, nu har här regnat varje dag sen onsdag förra veckan! Jag vet att vi behöver det efter en otroligt torr och solig vinter men nu får det räcka. Nu vill jag ha tillbaka min älskade sol. 

Inte gjort mycket alls, ingen energi i skit vädret.
Låååååång fika hemma hos C igår efter lämning på skolan med 4 andra mammor, mysigt och välbehövligt.
Nästa lördag blir det en "girls night out" med ALLA mammor som kan från skolan, kommer bli så kul tror jag!! 

Marcus är i Sverige tills på lördag förmiddag, som vanligt längtar jag redan som en galning. Finns ingen människa som ger mej så mycket energi och livslust som han. Min man ❤️ 

Nu lite tv och en skål ostbågar ;) 

Puss på er!
// Sanna 

Hallå solen?! Var är du?

Wille och dipsy, radarparet, somnade strax efter 17 på soffan. Lär bli tidig start imorgon 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Wright

Ung kvinna född 1987. Mamma till två underbara pojkar födda 2010 & 2012, gift med en underbar engelsman. Matte åt två härliga katt grabbar... Bosatt i marbella, Spanien, sedan augusti 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela